07.10.2019 u 12:04

REVOLUCIONARNO: NASA uskoro objavljuje vijesti o vanzemaljskom životu!

Direktor Odeljenja za planetarnu nauku Nase DŽim Grin najavljuje da će Agencija uskoro objaviti nešto revolucionarno o vanzemaljskim formama života i ocenjuje da ljudi "nisu spremni da čuju rezultate".

Grin navodi da je Nasa blizu objavljivanja nekih vesti o pronalasku života na Marsu, prenosi australijski portal "NJuz".

Istovremeno, britanski "Telegraf" prenosi da svet nije spreman za otkrivanje postojanja života na drugoj planeti, koji bi mogao biti udaljen tek nekoliko godina.

– To će biti revolucionarno. Kao kada je Kopernik izjavio da se Zemlja okreće oko Sunca. Pokrenuće novi način razmišljanja – ističe Grin.

On procjenjuje da će se postaviti cijeli niz novih naučnih pitanja:

– Da li je taj vanzemaljski život poput našeg? Kako smo povezani? Može li se putovati sa planete na planetu? Imamo li `iskru` i odgovarajuće okruženje, i da li ta `iskra` stvara život poput našeg ili različit, s obzirom na hemijsku okolinu u kojoj se nalazi?.

U Nasi su uzbuđeni zbog budućih misija na Mars, kao i zbog ideje o mogućnosti pronalaska života na drugoj planeti.

– Ključni dio Nasinog rada je potraga za znakovima života na drugim mjestima. Uzbuđeni smo zbog naučnih otkrića naših rovera na Marsu, kao i misija na Evropi, Titanu i ostalim mjestima – navod iz Nase za "Foks njuz".

Kao što je slijetanje astronauta na Mjesec promijenilo koncepciju o mjestu čovjeka u svemiru, otkriće života negdje drugo bio bi događaj koji bi promijenio civilizaciju.

Nasa će u julu 2020. godine poslati rover "Mars" na Crvenu planetu koji će tražiti znakove života.

Iza njega će stići rover za otkrivanje vanzemaljaca "ExoMars", kog će 2021. godine lansirati Evropska svemirska agencija.

Nezavisne novine